Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Dbamy o to by kupione przez Ciebie produkty były dobrze zabezpieczone, starannie spakowane tak aby nie zostały uszkodzone podczas transportu. Zdarzyć się jednak może, że przesyłka zostanie naruszona, coś zadzieje się w drodze do Ciebie lub zauważysz, że zakupiona rzecz posiada niedoskonałość, skazę której być nie powinno a my ją przeoczyliśmy - w takim przypadku niezwłocznie się z nami skontaktuj.

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: reklamacje@belldecohome.pl - tu można również pobrać druk do wypełnienia.

Zwracaną rzecz wyślij do nas niezwłocznie na adres: Belldeco Sp. z o.o. Sp.k., ul. Południowa 46, 62-064 Plewiska , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Zwracamy uwagę, na to iż oddawany produkt nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony czy zabrudzony, musi być pełnowartościowy. Należy go starannie zapakować by nie został uszkodzony podczas transportu.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci  nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację prosimy złożyć na adres e-mail: reklamacje@belldecohome.pl tu można pobrać druk do wypełnienia.
Prosimy by do złożonej reklamacji dołączyć zdjęcia wadliwego produktu: zdjęcie reklamowanej rzeczy w całości jak również zdjęcia ukazujące daną wadę czy usterkę.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Belldeco Sp. z o.o. Sp.k., ul. Południowa 46, 62-064 Plewiska

W związku z reklamowanym towarem możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium